Wystąpił w następujących kampaniach reklamowych:
- 2005 r. - GE Money Bank;
- 2016 r. - Otwarty Fundusz Emerytalny Nationale-Nederlanden (głos), kampania edukacyjno-informacyjna Towarzystwa Obrotu Energią i Federacji Konsumentów pt. "Nie zgaduj, sprawdź, kto sprzedaje Ci energię";
- 2017 r. - kampania edukacyjno-informacyjna Towarzystwa Obrotu Energią pt. "Sprawdź kto" (głos);
- 2021 r. - ketchup marki Kotlin;
- 2023 r. - sklep internetowy x-kom pt. "Promocje nie na żarty";
- 2024 r. - platforma cateringowa Diety od Brokuła.
W 2008 roku ukazała się jego książka kulinarna pt. "Apetyt na życie, czyli kuchnia pełna wspomnień".
W 1971 roku ukończył studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej (obecnie Akademia Teatralna) im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie (Polska).